tisdag 22 januari 2013

Sockerdricka i kroppen och ett hjärta fullt av kärlek...

Idag är jag SÅ UNDERBART JÄVLA GLAD!!!

Hade ju suttit och planerat att åka mer till Stockholm och gå på Syfestivalen den 15- 17 februari, men konstaterade bittert att ekonomin inte skulle tillåta det eftersom bara biljetterna ner till Stockholm skulle gå på 790kr.
Så idag när vi satt och åt middag så tala de jag om det för barna att jag åker inget och varför.. Då tittar dom på varandra och sen säger Peter (älskade son <3) att "Men mamma, du kan ta mina pengar som är kvar på mitt konto och köpa biljetterna för!" och Annika (älskade dotter <3) fyller på med att säga "Ja så kan vi ta mina pengar som jag har kvar på mitt konto och köpa mat för medan du är borta"

Jaa vad säger man, vad gör man?? Tackar och tar emot och känner att GUD VAD JAG ÄLSKAR MINA BARN <3 <3

Det här innebär att biljetterna till bussen ner och hem är bokade och betalda och jag vet att jag kommer att ha "spender-pengar" när jag är där nere =)

"Men vart ska du bo då?" undrar du säkert kära läsare.. Jo jag ska vara soffliggare hos underbara Miablomma alias Mia Martins =) Och hon har dessutom lovat att hon betalar inträde till festivalen =D
Vart har du varit hela mitt liv min älskade vän??

SÅ just nu känner jag att en mycket bättre 50års present kan jag nog inte få *hjular och dansar runt i huset* haha Knäpp?? Ja jag vet =)

Inga kort just nu men kanske senare =)

Kram alla mina goa vänner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar