tisdag 22 januari 2013

Snabb uppdatering av dagen

Ja idag har varit en mindre bra dag

Vi skulle på möte i stan, jag och barnen, men var tvungen att ställa in.. 
Varför?? Jo för att mr migrän kom och hälsade på :/ 
Lyckades stoppa det värsta men blev ändå liggande hela eftermiddan.
Så vad har jag gjort idag? Int' nå :( 

Ungarna kom iväg på skolan i tid imorse - positivt
Jag tog en promenad med Ruff det 4tassade vita monstret på förmiddan - positivt
Det var -18 när jag gick - negativt på sätt och vis men solen sken och det var positivt.
Passade på att ta en del kort när jag var ute. Ska lägga in några som visar det vackra vädret idag


                                                    Utsikt från vardagsrumsfönstret


                                               Ruff och jag på väg hem, det vita huset längst bort
                                               i bilden, där bor vi


                                En vacker björk i vinterskrud

Nu säger jag nattinatt så ses vi imorgon <3

Ulla/Mammamonstret


3 kommentarer: