lördag 19 januari 2013

Hej alla glada och hoppas ni har en underbar lördag =)

Här är det just nu -10 ute och det snöar.... Men jag tar hellre det än -29 som vi hade häromdan..

Ska försöka mej på något nytt idag och det är att lägga in bilder *ujujuj*
Jag måste ju visa vantarna som jag gjort klart till min goa extradotter Desireé <3

YES! det gick =) Ja så här ser Desireés vantar ut *nöjd är jag OCH hon*

                                          Annikas tubsockar
                                          Testade att gör en slät fot under foten och mönstrat ovanpå

Så, nu ska jag ta mej en promenad med 4tassade vita monstret ner på affärn och handla lite, sen hoppas vi att våra nya kissar kommer ikväll =) Då blir det bilder på dom också hihi

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack! Är supernöjd med dom och det är som tur är min älskade dotter också =)

      Radera