måndag 21 januari 2013

Slut på den här helgen

Ja, det blir en liten summering av den här helgen då..

Desireé har varit här och det har varit trevligt och roligt som alltid.

Jag fick ett "vulkanutbrott" så mina barn nästan gick och gömde sej, men det gick över det också.

Antonio kom hit med en kompis och hälsade på Annika och fikade lite, trevligt det också.

Ommöblering inför nya soffans ankomst är i princip klar, bara den blåa 2sitsen som ska upp till övervåningen kvar.

Inga katter den här helgen :( *snyft* Men det berodde på att deras matte åkt på magsjuka och DET tyckte jag hon kunde behålla själv =) Så dom kommer kanske nästa helg istället.

Nästa helg på lördag kommer även min syster och svåger ner från Umeå med *TAADAAAA* nya soffan =D Ska försöka se till att katterna kommer på söndagen..

Ja det tror jag summerar helgen ganska precis... Förutom då att mina sömnproblem inte verkar vilja ge sej, fortfarande inget jobb, och ekonomin ska vi inte prata om *så det gör jag inte*

(måste ju klaga liiite i alla fall hihi)

Har också funderingar på att helgen den 15-17 februari åka ner till Stockholm och gå på Syfestivalen i Älvsjö och bo hos bästaste Miablomma <3 men måste räkna lite till på det först.. Men blir det så så är det min 50års present till mej själv =D

Nä nu ska jag sussa på söta örat.. 
Nattinatt mina läsare så ses vi väl imorgon

Måste bara lägga in varsin bild på kissarna <3

                                          Det här är Missan
                            och det här är Pepita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar