fredag 18 januari 2013

Alla är vi barn i början....

så även jag....

Har just lagt in en massa stickor och virknålar på min Ravelry sida www.ravelry.com/people/UllaMalmgren... Myyyche vart det hehe
Igår skulle jag fota och lägga in alla mina garner hade jag tänkt... Bara för att upptäcka att jag hade oinbjudna "gäster" i lådorna :( PÄLSÄNGRAR *usch nu svor jag* Så istället för att fota alla garner så fick jag förpacka dom i plast påsar och fylla frysen, spraya lådorna med Radar och ställa ut på bron.. Ledsen i ögat var jag :'(

Och "barn i början" är jag vad det gäller bloggeriet också, så ni får har överseende med eventuella tabbar och misstag jag kommer att göra, men lite roar småbarn och, hoppas jag, er mina kommande läsare =)

Och nu ska jag testa att lägga till den här på Ravelry också... Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar