söndag 20 januari 2013

Hej alla glada och hoppas söndagen varit skön!

Idag har vi städat och fixat lite, jag har burit upp en del kartonger till förrådet, Annika och Peter har städat på sina rum och jag har kört tvättmaskin (det vanliga söndags"nöjet" alltså).

Idag åkte även Desse hem till Lästa/Bollsta efter att ha varit här över helgen. Alltid lika roligt och trevligt när hon kommer och hälsar på =)
I övrigt, tjaa det har varit mellan -4 och -10 ute under dan med strålande sol (och den är vi inte bortskämda med att se), jag har stickat lite mer på Sofias andra vante och djuren har haft spatt som vanligt ;)
Just nu så är Annika ute med Ruff och Rebecka (som fyller 16 idag GRATTIS!!) på en promenad, Peter håller på med matteläxa och jag bloggar *fniss*

Ska snart börja med nån middag också tänkte jag.

Sen fick jag besked idag om att min syster Eva och svåger Jerry kommer ner på lördag med min soffa, som jag fått av min näst yngsta systerdotter. Jag är väldigt glad över att jag har möblerat om redan nu så vi kommer in med den =)

Tänker också bjuda på några bilder på mina sjalar som jag har stickat.


                                          Den första sjalen som jag någonsin gjort, sjalnamnet är Pyttipanna av Maria                                                   Samuelsson, hon är suverän =)
                                          Närbild på uddspetsen till min blåa Pytt
                    Närbild på den lila


Men nu ska jag fixa middag. Kanske tittar in senare..

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar