lördag 26 januari 2013

Godmorgon Lördag!

Ja godmorgon alla mina läsare =)

Idag är det lördag och jag är HUR TRÖTTER som helst.. Varför frågar sej då vän av ordning?
Jo av den enkla anledningen att jag inte har sovit en blund på hela natten..... IGEN :/

Men fördelen är att katter och 4tassade har fått mat, 4tassade har dessutom fått en (ovanligt) tidig lördagsmorgon promenad, jag har diskat undan från igår, vik ihop en omgång med tvätt och har kört en maskin med gardiner...

Ja men hur gick det igår med MÅSTE-listan då undrar ni kanske.

Jodå, julgardinerna är nere (det är dom som ligger i maskin nu), fräscha nystrukna gardiner är uppe, städat (hyfsat) gjorde vi, jag bar upp alla kartonger som skulle upp, och, jodå, vi fick upp soffan också med hjälp av en del mindre vackra ord och hel jävla del svett... men inga tårar ;)
Så nu står den på plats uppe och pryder sin plats ;)

Bilder på hur det ser/såg ut kommer sen..

Nu ska jag hänga tvätten, dricka en kopp kaffe och vänta på att
a) det blir dags att väcka barna
b) syster här av sej och talar om att dom är på väg

Sen får vi se vilket som händer först hihi

Ses senare everyhopa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar