lördag 2 februari 2013

Lördag En upp och ner dag

Ja nu så har jag tid att göra en uppdatering igen då =)

Har ju haft fullt upp  med att möblera om i vardagsrummet och igår kom Desse hit. Så nu är det full rulle här hemma ;)

Lite bilder från hur det ser ut i vardagsrummet och mitt kryp in nu då...






Gästrum/läshörna

Mitt krypin =)


                                           


 Och så lite bilder på Pepita och Missan =)

Mysgos Missan =)

Missan talar om för matte att vattnet är slut

Pepita vill gosa lite

Missan är på goshumör

Pepita busar 

Pepita på väg nerför trappan

Ruff och Pepita

Och sen måste jag ju visa vantarna jag gjort till Annika och dom som är på gång till Sofia..

Annikas vantar


Sofias vantar på gång



Nu ska jag fortsätt på vantarna till Sofia och titta på Kommisarie Morse =)

Ses senare <3 PoK lu all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar