tisdag 5 februari 2013

Måndag och åter till ordningen

Hej hej alla glada =)

Idag tog jag och Ruff en långdag på stan, jag tyckte det var så där och han hade nog hellre stannat hemma =D

Var så illa tvungen att fara ner för och göra ett pliktbesök på arbetsförmedlingen, och passade på att gå in och kika runt lite inne på Näbbar och Klor, där givetvis Ruff lyckades charma till sej lite godis haha

Väl hemma igen så blev det duschning av motvilligt 4tassat vitt monster men han luktade mycket godare efteråt och så fick vi bort lite svarta mustascher också ;)

Efter det så däckade jag i soffan. Är inge pigg utan dra på en seg förkylning så jag är ganska slut i kroppen. Vaknade när Peter väckte mej vid 5 och sen väntade vi hem Annika vid 6 men hon stannade i stan lite längre så hon var inte hemma förrän halv 8. Hon var och hälsade på kära far.
Sen har vi bara haft en slapparkväll med tvtittande och stickning för mej..

Blir inga foton idag, orkar inte lägga upp just nu. Utan nu ska jag göra som barna och gå och lägga mej.

Jo en sak, Berit bestämde sej för att tala om för Pepita vem som bestämmer här i huset och dängde upp henne 2 gånger :/ Ena gången jagade Berit henne från övervåningen och ända in i "biblioteket"/gästrummet och in under bäddsoffan *bannade kattlurka* så Peter fick krypa in och få fram Pepita därifrån. På fredag ska jag köpa Feliway och se om det blir bättre.. *tummar och tår*

Nä nu säger jag nattinatt och suss så gott när ni ska <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar