lördag 9 februari 2013

Lördag = MIN DAG =)

Jaha ja, så nu har jag då "blivit vuxen"....... Ja jag har alltså fyll 50 idag...

Kan inte stämma, jag är ju inte äldre än 25 (+) ;)

Men har i alla fall en härlig dag.. Här kommer lite kort tagna under dagen

En underbar blombukett fick jag hemlevererad,
fick den av min äldsta systerdotter och hennes familj <3
Älskar er Petra, Robert, Alexander och Thobias <3

Tårtan från BakeACake och blommorna

Fika på gång

Trevligt besök av Viola <3

Tårtan smakade underbart, vaniljkräm i botten
baileysfluff i nästa och grädde med färska jordgubbar
överst

Vårt fikabord =)

Jodå vi fick i oss av alla sorter *buuuurp*
Oj ursäkta ;)
Sen fick vi fint besök nere också..
Missan spanar läget

Kan ju ligga nått gott under stegstolen..

Nähä, uppe på spisen då?

Hon hittade inget gott så då tänkte jag fresta henne med lite kyckling (Mysan hade redan fått och smaskat i sej)

Hon tittade på mej och sen lekte hon med kycklingbiten..
men det passade inte damen att äta den ;)

Det tror jag täcker upp ganska bra vad som har hänt idag..

Jo jag har ju haft besök av Anton med kompis (fick en ask Merci av Anton), sen "kidnappade dom Annika och Desse =) Nu är dom på Jan Gulik och grillar (!!!)

Desses mamma Catta och hennes man Roger kom också hit och fikade en stund, trevligt =)

Men nu ska jag nog bara slappa en stund och vänta på att flickorna kommer hem, sen är det nog dags för sängen en stund ;)

Ha det gott alla <3

2 kommentarer:

  1. Låter som du har haft en perfekt dag :-)
    Ha en fortsatt bra helg!
    Kram!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja jag hade en toppen helg och nu är det nedräkning till Syfestivalen som gäller =)
      Kram!!

      Radera