tisdag 19 februari 2013

Fortsättning av helgen i Stockholm

Jag kom ju på att jag har glömt att visa vad jag fick av Mia när jag kom ner  :(
Men det rättar jag genast till nu =)

Det satt 2 skraplotter på den då också..
Men tyvärr ingen vinst på dom :( Men det gjorde inget ;)

Det var en helt underbar långhelg, en massa surr, god mat, trevligt sällskap och en massa skratt =D

Och som avslutning på det hela så "vräkte" Mia en massa härliga garner över mej ;) (som om jag inte hade köpt nog hihi)

Och här kommer bilder på dom garnerna också..

3 nystan Fame Rand, mjukt och mysigt =)

Online supersockgarn ;) 

Flotte Socke (jo det heter faktiskt så)

Okänt ursprung (jag som inte kommer ihåg ;) )

Sammetsgarn.. mjuk och mysig sjal kommer det att bli ;)

Söndagen kom och det var dags att åka hem... Sorgligt kändes det men jag vet ju att det kanske blir en resa ner igen till hösten ;)

Väl på bussen så försökte jag koppla av men gick lite dåligt. Betydligt trängre på väg upp än ner kan jag lova  :/

Kommer upp till Sundsvall och får reda på att i Härnösand ska vi BYTA buss!! suck pust och stön...

Jodå mycket riktigt, får byta till en annan buss och den går GIVETVIS inte rätta vägen, så istället för att vara i Sollefteå 17.45 så var vi där 18.20.... mutter...
Tur att Antonio hade lovat att hämta mej och skjutsa hem mej..

Väl hemma så hade Annika fixat middag åt mej och sen var det att försöka varva ner och sova.. Gick väl så där, men somnade väl vid 2..

Vaknade på måndag morgon strax efter 8 och konstaterade att båda barna var hemma. Peter skulle till tandläkaren kl 14.50 så det var bara att fara ner. Passade på att handla lite samtidigt..

Hemma igen så packade jag upp lite garn som kommit med posten, men korten på det får ni imorgon för nu börjar det bli dags att runda av det här och inta horisontellt läge i sängen ;)

Nattinatt alla <3 så ses vi imorn ;)

2 kommentarer:

  1. Det okända är ett okänt alpacka ;-) så skönt att få lite rum med mitt nya garn... o välkommen tillbaka. SÅÅÅÅÅ trevligt att ha dig här, lugnt o skrattigt <3

    SvaraRadera
  2. Sååå var det ja =)
    Ja jag hoppas jag kan åka ner i höst igen ;)
    Mera prat och skratt och "bara vara" <3

    SvaraRadera