fredag 14 mars 2014

Fredag och ......

nedräkning pågår..

På tisdag är det äntligen dags för min handledsoperation och guuuu vad det ska bli skönt.... Bara hoppas jag slipper värken efteråt också...

Sen har jag konstaterat att jag nog måste begära en operation till, men på min vänstra fot eller rättare sagt min vänstra stortå :( Nageln har "krullat" sej så nu växer den runt nagelbädden längs båda sidorna och det gör att jag inte kan klippa den alls.. Det värsta är att det håller på att bli likadant på "pektån" och "långtån" också :/




Jag lär nog bli tvungen att kolla upp en op för halluxs vallux (stavning på det då) på båda fötterna med, men det får jag ta senare...

Handarbetsmässigt då? Jodå jag hann ju klart med alla julklappar jag hade tänkt, startade upp ett par sockar åt mej också (men dom är inte klara än) och nu har jag gjort ett par handledsvärmare åt en väninna som älskar lila ;) Det blev ett par sockar också och dom ska hon få (förhoppningsvis) i helgen.



I övrigt? Ja jo jag ska ju bli mormor =D I september =) Visserligen inte planerat men lika välkommet ändå. Fast visst finns det dom som protesterar men det skiter vi i ;)

Nä nu ska jag fortsätta på sockarn så dom blir klara nån gång så dom får fortsätta till sina nya ägare ;)

Tjingtjing <3

2 kommentarer:

  1. Men ååå Ulla :-( va illa dina fötter ser ut! Lider med dig!
    Men va kul att bli mormor :-). Måste alla barn vara plannerade liksom?
    Grattis :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack =) Nä alla barn måste inte vara planerade, många gånger kan dom oplanerade sprida mer lycka =)

      Radera