lördag 15 mars 2014

Presenterna klara =)

Måste ju bara få visa upp presenterna som goaste Annicka ska få =)



Stickade i Fame Trend med stickor 3 och virknål 3, handledsvärmarna efter ett mönster i Hemmets Veckotidning nr 5 2014 och skaften på sockarna i samma mönster.

Nu är det bara en tråd att fästa, sen ska dom sköljas upp och "blockas" dvs stäckas ut och formas lite för att sen få torka...

Vad har jag då gjort i övrigt idag? Inte mycket förutom att jag har kört några maskiner med tvätt.
Håller på att försöka få till det sista på skaften på mina egna sockar som stickas i Opals Harry Potter serie, Hedwig med stickor 2,5. Tänkte hinna dom klar innan tisdag.

Jo jag surrade bort en stund med bästaste Viola, vart "bara" 1,5 timme ;)

Och så fyller ju bästaste Annalena år idag också så henne har jag grattat på Facebook.

Tittade på Gladiatorerna förut för att fördriva tiden men nu ska jag se om jag hittar nått bra att sticka till ;)

Ha det gott alla!

Tjingtjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar