tisdag 30 augusti 2016

Spola förbi dagar....

Jaha det vart dag 5 nu då som jag önskar att man hade kunnat spola förbi... Började ju redan i fredags med husbranden och sen har det bara fortsatt... Hade ju planerat att redan igår måndag fara på stan för att fixa nytt leg och dra kontoutdrag och lämna ansökan.. Gick det?!?
Nä för mina fötter la av undernatten med klåda, stora äckliga blåsor och värk from hell... Så då tänkte jag att ja men på tisdag kan jag fara ner om jag behandlar fötterna under natten...
Hahahaha Jag var ju hur kul som helst *NOT* Var ju samma jävla visa idag (tisdag) PLUS att vi fick besök...
Trevligt kanske ni tycker?? Jo det hade det nog kunnat vara OM det inte var så att besöket hade väldigt mycket att säga om att jag och sonen aaaaaaldrig kommer på besök eller hör av oss och att hen aaaaalltid kommer till oss men att vi aaaaaldrgi är tacksamma för det hen gör :/
Plus att vi fick höra att det är nån som (som vanligt) snackar skit om i det här fallet sonen och vad han har gjort..... Men det är JÄVLIGT svårt att komma till OSS och säga det!!! Och hen som var här vägrade(!!!!!) tala om VEM som snackade skit dessutom utan tyckte att "Ja men jag ska säga åt personen att den får komma hit och prata med er om det" Kan ju säga att ÄN har vi då inte sett eller hört nått!!!
Blir så förbannad på allt jävla skitsnack som är i den här byn så hälften vore för mycket!

Inget positivt idag? jodå jag är klar med vantarna med mössa som goaste Bettan ska få ;)


Är riktigt nöjd med dom i synnerhet med tanke på att det är första gången jag har stickat fingrar =)

Har börjat på mössan hon ska få också och den lät väl gå hyfsat fort att göra så nästa vecka (kanske) hon kan få alltihop ;)

Och imorgon MÅSTE jag ner på stan för att fixa ansökan med kontoutdrag och hela baletten, vilket innebär att jag MÅSTE vara nere före 1 när banken stänger.... Är ju gratis att ta kontoutdrag där med självservicen...

Men men nu ska jag fortsätta lugna ner mej (och vänta på skitsnackaren) och stick på mössan... Jo jag ska försöka få i mej nått ätbart också...


Ses när vi ses =) Ha de gott =)

                                                                         Tjingtjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar