torsdag 25 augusti 2016

Nattliga funderingar

Ja kl är 03.38 och jag sover..... NOT.....
Istället så snurrar det en massa tankar i huvudet på mej...

Det först är att jag nu hoppas innerligt att allt kommer att funka för Peter i skolan Han började ju gymnasiet eller snarare IM (en slags fortsättning på 9:an för de som inte har tillräckligt många godkända betyg för den linje dom har sökt) och dom hade inskrivning idag och en genomgång av vilka ämnen som behövs på schemat så nu är han ledig en vecka till innan allvaret börjar...

Det nästa är att jag redan nu har börjat noja över födelsedagspresenter och julklappar... Victor fyller 2 i september, har inget åt honom, vet inte vad han vill ha eller behöver (Fråga Annika)
Hade inget åt Benjamin som fyllde 20 nu här i augusti.
Har ingen idé om vad ja ska köpa åt Annika som fyller 20 i december.
Vet inte vad jag ska köpa åt Peter, Annika, Benjamin och Victor i julklapp heller....
*PANIIIIIIIIK*

Vad har jag gjort under veckan då? Jo jag har avslutat ett par tumvantar åt Bettan och påbörjat ett par halvvantar med halva fingrar och som ska få "mössa" på sej...

Bilder på tumvantarna, stickade i ett av mina favoritgarner, 100% ull Freedom Spirit. Tyvärr så har det utgått ur produktion :(


Bilder på halvvantarna, lite nybörjar fel och misstag på dom men är nöjd ändå med tanke på att jag aldrig har stickat fingrar förut =) 



Så här ska dom se ut när dom är klara =) Vi får väl hoppas på det =) 

Nä försöka sova nån timme kanske... Kanske funkar bättre nu när jag har satt tankarna på "papper" istället för i huvudet....


Nattinatt och ha det så gott alla =) 


Tjingtjing <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar