lördag 3 september 2016

Lite av varje plus KLÅDPANIK (VISS VARNING)

Jaa vart ska jag börja?? Jo vi kan börja med det där skitsnacket som var om Peter... Vi har nu pratat med hen som talade om det för F (kan vi kalla personen som kom med det till oss). Och hen hade i sin tur fått höra det av en tredje person som hen nu skulle prata med efter att ha fått en förklaring ifrån mej och Peter. Så sen får vi väl hoppas att DEN saken är ur världen.... Optimist Javisst ;)

Sen då? Jo personen som brände ner sitt hus är nu anklagade för mordbrand men nekar (inte så konstigt kanske med tanke på att personen knappast kommer ihåg nått av alltihop) så där får vi också bara avvakta och se...

Mer då?

Jo Peter har börjat skolan (IM på GB, gymnasiet alltså) och än så går det bra =) Han har ju iofs bara gått sen i onsdags då men 3 dagar på raken och inget klagomål än ;) Varje dag är ett framsteg =)
Och tack vare att husse då är borta hela dagarna så har jag fått en vääääldigt matte-sjuk vovve här hemma ;) <3



Så här ligger han hela dagarna lillskrutten våran <3


Ikväll så fick jag äta middag själv för Peter var på Gårn så då lyxade jag till det med en färdigrätt från Ica, Panerad fisk med stekt potatis, remouladsås , mini-morötter och broccoli och fick givetvis matfriare ;) 2 st till och med =)






Och jodå Mysan åt mini-morötter och broccoli och Ruff också ;) Fast han äter ju ALLT som vi och Mysan äter =P

Sen till min klådpanik.... Mina fötter "skrek" här ikväll så jag höll på att en rejäl panikattack :/ Och ändå ser fötterna bättre ut, märk väl inte bra utan bättre...

Så här kommer nu lite bilder på dom

Så här såg dom ut i slutet av Juni








och så här i slutet av Juli









Och så här nu ikväll







Så liiite bättre ser dom ju ut.... Ska vara "barfot" helt inatt så får jag se hur de känns imorgon...

Sen måste jag ju tala om att 2 par vantar är levererade och mottagaren var myyycket nöjd och då är jag också nöjd ;)




Så nu är det bara mössan kvar och den blir klar under helgen ;) och levereras väl på måndag antar jag =)





Och nu ska jag försöka sova en stund (förhoppningsvis, har inte blivit mycket sömn de senaste 3 nätterna, inte när man ligger och vrider och vänder på sej i 4-5 timmar bara för att fötterna ska börja bråka kl 5 på morgon och man ska upp vid 7 :/ )

Så då passar de här två bra...




Och så säger jag Vi ses när vi ses =)

                                                                      Tjingtjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar