lördag 23 april 2016

Snabbt inlägg med mindre varning =)

Här kommer ett litet inlägg med en väldigt kort rapport från mötet i torsdags..

Träffade ju både handläggaren från AF och från Soc, och med hon från AF kom vi överens om att jag ska prova på "arbetsträning" från den 2/5. Vet ännu inte om det blir på bildscanning eller på Erikshjälpen.
Hon från soc trodde inte att hon hade räknat fel men hon skulle i alla fall kolla upp det. Ser jag ingen skillnad på utbetalningen (som förhoppningsvis kommer senast på tisdag) så kommer jag att ringa hennes chef.

Sen kommer vi till "Varningsbiten".. Här kommer några färska kort på hur mina fötter ser ut efter krycklöst gående i drygt 2 veckor nu inräknat det 4 timmars dag jag hade i torsdags...

Ser bra ut tycker jag =)

 De två ovan här är med och utan blixt på höger fot


Den här är på vänster fot, den vill fortfarande "bråka" lite men ser ändå hyfsat mycket bättre ut än för 2 månader sen.. 

Och så avslutar jag med några uppdateringsbilder på hur Desireés sockar ser ut =) 







Och med de bilderna säger jag Ses senare och ha det gott =) 



Tjingtjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar