lördag 9 april 2016

Liten varning på ett "long overdue" inlägg =)

Hej hopp i det soliga vädret =)

Jodå jag lever och frodas och jag KAN GÅ normalt igen ;) Tydligen så håller mitt skov på att brytas och ingen kan vara gladare över det än jag ;)

Enda smolket i bägaren är att det verkar vara på gång att bryta ut på smalbenen istället men det kan jag ta för det påverkar ju inte min förmåga att gå och röra mej och inte heller min arbetsförmåga....
För det är ju också en sak som gör mej glad, jag kan kanske få en möjlighet till ett jobb när jag faktiskt kan ta mej fram och tillbaka utan problem... Nu när jag kan använda skor och allt =)

Lite bilder då.... Ska försöka blanda lite "illa" och "gott" ;)






Så här såg jag ut i februari alltså.... Ser ju inte så roligt ut...










SÅ här såg det ut i början av mars.. Lite bättre.... 






Och så här i slutet av mars... En betydande förbättring =)
Tror dock inte att jag har några bilder på fötterna, måste kolla..

 Vänster

Höger
Ser torra ut men det är för att jag inte har smort in dom än i dag.. Tårna "bråkar" fortfarande lite men är ju ungefär 100 gånger bättre än för en månad sen... 

Sen ser jag ut så här på benen nu



Men som sagt hellre på benen än under fötterna..


Men nu ska ni få nått annat att titta på en stund ;)












 En pyttipannasjal som jag har gjort bara för att jag kände för det ;)

Sockar till älskade Desireé som hon ville ha =) <3

Men nu ska jag återgå till stickande och se om jag kan fundera ut fler kort att dela med er mina trogna läsare ;)

Ha en skön lördag så ses vi senare =)

Tjingtjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar