fredag 29 april 2016

Ett kort inlägg idag

bara för att visa några kort och lite allmän rapportering

Min jobbpraktik har blivit framflyttad, hur länge vet jag inte. Fick besked av AF att handledaren på AME (där jag ska vara dels på bildscanning och on det funkar även på Erikshjälpen) är ledig, annars hade jag börjat på måndag... Men under tiden ska jag försöka få fram journalkopior och annat ang min psoriasis så jag kanske kan få en "handikappkod" från AF...

Lite kort var det också ja..

Sockarna till Desireé är klara för leverans och jag blev nöjd med dom. Nu hoppas jag bara att HON blir nöjd med dom också ;) 



Det mörklila i mitten fick jag två nystan av från goa Nickan som ville att jag ska göra handledsvärmare av det... Luddig som tusan ;) De andra två är Angorina Lyx som jag först hade tänkt lägga med men konstaterade att det blev för tjockt så det blir nått annat av ;) 

Så här långt har jag hunnit hittills... Resåren är klar och jag har börjat med slätstickningen, blir upp till och lite över basen på tummen för nån tumme törs jag inte ge mej på i det här garnet =P 


 En liten kisse som ligger bredvid mej och snarkar!! Hon drar riktiga timmerstockar hahaha
 Och det här är en bra beskrivning av hur jag har känt mej de senaste dagarna...

Likaså det här... I synnerhet de senaste 2 dagarna... Idag känns det liiite bättre....
Händer mycket här ibland, körde en rensning bland mina vänner på FB och det vart väl inte populärt hos vissa.... Men det är ju min sak att avgöra vilka vänner jag vill ha kvar eller inte...

Vad göra i helgen då, med tanke på att det är Valborg.... Tja inte mycket, hoppas kurera min förkylning så jag kan fara ner och hälsa på min älskade dotter och dotterson till veckan... Peter ska vara barnvakt på måndag eftersom dagis har planeringsdag och Annika kan inte ta ledigt från skolan..

Men nu ska jg fortsätta grotta ner mej i Det Okända-maraton på 4 Play via datorn och se om jag kanske kan få handledsvärmarna klara idag..

Ha det gott och ha en UNDERBAR fredag =)

Tjing tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar