måndag 9 juni 2014

Fotoblandning och VARNING!

Och här kommer en salig blandning av kort.. Vara av en hel del är av mina mindre vackra fötter

Vi börjar med nationaldags-middag, sill, färsk potatis, köttbullar och brunsås (som inte hamnade på bild) och till efterrätt hembakt choklad- och socker-kaka med upptinade frysta bär och vispad grädde










Sen har jag tänkt se hur lång jag kan få min ena lillfingernagel ;)




Det bästa mor har sätter hon på (köks-)bordet och säger "Kom och titta på fulingen" ;) Mysan passar på när hon tror ingen ser ;)


Tidig morgon med sol och syrener


Och NU var det slut på friden... Så här ser mina fötter ut nu, den "svarta" pricken är en "falsk blodblåsa" och gör ont av bara helvete att gå på





De vitbleka områdena är "falska varblåsor" (innehållet ser ut som var men är helt sterilt) och känns dom också



och här har vi en spricka (yyeeeyyy not)






Och här har vi underbar sprickande häl....


Och så avslutar vi med en galen mammas vardag, pannkaksstekning i den värmen





Mattes gose Ruffipuff <3 <3

Ovanligt att fånga blicken på honom, för han är en blyg linslus ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar