lördag 19 april 2014

Liten uppdatering...

och vi börjar med GLAD PÅSK! =D

Har nu kört två omgångar med plattorna på fötterna och första uttaget är slut :( Har beställt så det kommer nytt till veckan, men ska prata med läkaren om att hon skriver ut större plattor för då räcker dom som det är tänkt, 1 förpackning = 1 vecka/2 fötter...

I övrigt så är vi nu förkylda alla tre och jag och Annika hostar ikapp :/ Och tidigaste tiden hon fick hos VC är den 5 maj :/ Men men blir det värre igen så blir det akuten och den här gången följer mor med..

Lite bilder ska vi ha också ;) Och ja det blir varning idag...

Så här såg min medicinpåse ut när jag hämtade ut den.. 

Första inpackningen av handen..

... vänster fot....

... och höger fot...


Så här såg vänster fot ut efter en vecka...

Så här ser vänster fot ut efter 2 veckor...
Viss skillnad tycker jag själv ;)

En trevlig överraskning fick jag i veckan också när jag helt plötsligt
(efter att funderat på varför det luktade liljekonvalj inne)
upptäckte att porslinblomman min blommade =)
Men nu tror jag att jag ska ta och hojta på min älskade son (dotter och måg är hos svärföräldrarna ikväll) och fråga om vi ska tjoffa i oss lite kladdkaka ;) Det ÄR ju ändå påsk ;)

Ha det gott alla =)

Tjingtjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar