måndag 7 april 2014

Äntliiiiiiiiigen......

har jag fått mina mediciner... Men dyrt vart det.. 1640:- *suck*

Imorgon ska jag ringa HC eller rättare sagt distriktet och beställa tid för blodtryckstagning, ska börja med tabletterna imorgon bitti.
Ska även ring HC för Annikas del om hostan (IGEN!!) och den här gången kommer jag att följa med henne så vi får nån ordning på det...

Här kommer lite bilder också ;) och det behövs ingen varning den här gången heller =P

Middagen igår,
strimlad kycklingfilé, wokgrönsaker och Creme Bonjour Vitlök
Så såg min hand ut, ja eg ser ut så..
Lite jobbigt att sticka kan jag lova...
Jipppeeeeyyyyy!! Mina mediciner uthämtade..
Måste vara en av de största apotektspåsarna som finns...

Fot under behandling =)
Men det gick åt 4 plattor till varje fot och det är beräknat
2,5 tror jag *ojojoj*



Blev en bandagerad hand också ;)


Så nu är jag bandagerad och medicinerad, både Tramadol, Alvedon och Tavegil (jodå det ÄR samma som Tavegyl, men Tavegyl var slut och kommer inte från tillverkaren förrän i augusti!!) är intagna så nu kan jag GÅ på mina fötter igen och jag misstänker att jag kommer att sova som en liten gris inatt ;)

Nu ska jag slappa och sticka framför tvn så ni får ha det så gott alla =)

Tjingtjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar