torsdag 24 april 2014

Liten uppdatering och en VARNING så....

.. här en torsdagskväll..
Ja idag skulle jag ju ha varit ner och lämnat nytt urinprov och ta nytt blodtryck men det fick jag bara låta bli... Vaknade med värsta migränen :/

Men jag ska ner imorgon och lämna urinprovet i alla fall så dom får kolla upp om jag fortfarande har äggvita och blod i urinen och blodtrycket ska jag testa den 30 april  9.15...

Lite kort också så får det vara bra idag sen..

Mysan och Pepita lyckades hålla sams för en mysstund idag ;)
Men varmt vart det för mattes knän under täcket ;)


Min högra fot 1 vecka efter jag tog bort plattorna.
Hyfsat fin men börjar få lite blåsor mot utsidan av hälen :/
Sen verkar det hopplöst att få bort det hårda på trampdynorna
upp mot tårna...


Här syns blåsorna, de mörka/röda prickarna och sen det ljusa precis till vänster om dom

Och här är vänstra foten, den ser mycket "renare" ut än den högra..

Nä nu ska jag kolla tv och försöka låta bli att känna mej hungrig......
Nattinatt när ni ska =)


Tjingtjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar