lördag 17 maj 2014

Lördagskväll.... (och en liiten varning)

Här kommer lite foton från den senaste vecka... 
Har egentligen inte så mycket att skriva utom en fundering, är det verkligen okej för folk (spelar ingen roll vilken ålder dom har) att klanka ner, kritisera och snacka skit om en ung tjej som bestämt sej för att behålla barnet hon bär på? Jag tycker inte det och det oavsett vilken ålder tjejen/kvinnan har. Det är väl lika okej för en 17 åring att bli/vara gravid som en 25 åring eller 35 åring.... Eller?? 
Och är det okej för sk "kompisar" till en ung tjej att snacka skit och ha så många "åsikter" om den tjejens familjesituation inklusive ekonomi? I synnerhet när dom inte vet hur det egentligen är.... Jag tycker inte det...

I övrigt så är jag riktigt sur på mina tår som har börjat med att "stöta ifrån" sej den hårda fnasiga huden så att, när den släpper, tårna "läcker" sårvätska så det verkligen rinner :/ Imorgon är det bandagebyte och då blir det till att försöka "pussla" lite eftersom jag inte har fulla 5 plattor :/ Ska beställa mer på måndag och sen ringa läkaren och begära nytt recept och samtidigt be att hon skriver ut större plattor..

Nä nu får ni titta på bilder =)


Min Hoya Carnosa har just slagit ut med en klase =)


Andra klasen som jag väntar på =)

Testar att ha purjolök i vatten så jag kan klippa/skära mer om jag vill ha


Irriterad blir jag på FixoMullen som inte kan sitta fast ;/

Stolt över att ha lyckats spara ut en av mina lillfinger-naglar så långt =)


En filt på g till gumman, virkning efter eget huvud

En barnvagnsfilt på gång i stickning med stickor 10


Mysan sitter på sin "vanliga" plats när hon följer med mej på toa ;)



Omplåstrad stortå som släpper hud och läcker sårvätska :( Syns också hur jag har börjat reagera på FixoMullen :/

Så här ser höger fot ut... Alla tår utom "ringtån" är omplåstrade :/


Nä nu ska jag placera mej vid tvn med stickningen i handen och kaffe i koppen..
Ha det gott alla =)

Tjingtjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar