söndag 11 maj 2014

Länge sen sist men här kommer ett inlägg som INTE ÄR FÖR KRÄSMAGADE...

för idag la jag om mina fötter och "skalade" mina tår :(  Upptäckte dessutom att två av mina tånaglar håller på att lossna pga PPP:n, lilltån på vänster och "pektån" på höger.... PPP:n kryper in under naglarna och "lyfter" upp dom ifrån nagelbädden...

Ja, håll i er för här kommer bilderna:

Så här ser vänster handflata ut, nu har jag bandage på den också.
Det innebär plasthandskar vid visst arbete hemma
Ska försöka ta mej råd att köpa bomullshandskar
och klippa fingrarna av  så jag kan sticka tex...        
Har börjat komma på höger hand också :'(                       

Vänster for

Tårna på vänster fot

Höger fot

Tårna på höger fot med blixt

Tårna på höger fot utan blixt
Avslutar med några myspys bilder på 3 av mina fyrbenta hjärtan <3

Berit hittade en kartong att sova i och blev jättesur när vi kastade den ;)

Ruffipuff satte sej i mitt knä häromdan och tyckte han hade
 världens bästa  utsikt genom vardagsrumsfönstret ;)
"Fästfolket" Mysan och Ruffipuff kör med den kända stilen
"Ända mot ända kan ingenting  hända" ;)

Nepp nu ska jag göra mej klar för ett fyrfota jämhopp med trippel skruv ner i snarkofagen ;) Ha det gott alla tills vi syns igen ;)

Tjingtjing <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar