lördag 16 november 2013

Under isen......

har jag varit humörmässigt en lång tid nu och inte blir det bättre av att det finns folk som inte har annat för sej än att "kasta skit" eller kritisera utan att kolla fakta först...

Men det sägs ju att det är som mörkast före gryningen och när man väl  är nere på botten av hålet så finns det bara en väg kvar och det är upp.... Så vi får väl hoppas på det då...

Men så är det ju det här med jul... Mat, klappar, stämning med mera... Jag kan fortfarande inte trolla med knäna men jag får väl försöka i år igen...
Har väl lyckats hyfsat bra de senaste åren tror jag...

Har fortfarande inte hittat min enorma sticklust utan jag får nog köra lite med piska och morot för att få det som MÅSTE bli klart klart.....

Inte mycket positivt i det här inlägget utom det här

JAG ÄLSKAR MINA UNDERBARA; JOBBIGA; TUFFA TOPPEN UNGAR ANNIKA OCH PETER <3 <3 <3

Ses senare PoK lu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar