måndag 4 mars 2013

Lite foton

Förlåt för dåligt uppdatering ;) Blev påmind av min älskade dotter idag, hon sa "Du har inte bloggat på ett tag mamma" =)
Men det blir gärna så när man inte känner sej piggelin, är fortfarande dyngförkyld :/... Men lite kort ska ni få i alla fall

Peter hjälper mej att nysta garn
Ordentlig fart på nystmaskinen
Snurrar på ordentligt här också
3 nystan klara =)

Mitt "godisskåp" =)

Ny pytt på gång, Kunstgarn med karbonz-rundstickor nr 3

43 uddar klara här, mer ska det bli =)

Det här var högen vi nystade upp, och så 4tassade som
vill vara med på bild också =)
Lite mer uppdatering.

I fredags kom Desse hit och ska vara här under sportlovet. Och i lördags drog Annika och Desse ut med Antonio och kom hem 03.40..... Men dom klev upp i hyfsad tid ändå igår. Igårkväll var dom iväg med Antoino för att grilla (gick väl så där fniss) och kom i säng vid 0200.. Och jag skulle ringa vårdcentralen imorse men det sket sej totalt. Vi vaknade vid 12... suck..

Jag får ringa imorgon istället..

På torsdag ska jag till Tingsrätten i Härnösand (dubbelsuck). Men det tar vi då..
Nu ska jag fortsätta med mitt nya nöje, lyssna på ljudbok =D Använder Storytel och lyssnar genom 'droiden och det är suveränt. I lördags medan jag väntade på flickorna så lyssnade jag på Hobbiten (Bilbo, en hobbits äventyr) och hann lyssna 7 timmar av 11 ;) Nu har jag börjat lyssna på Ringens brödraskap och har "bara" 22 timmars lyssnade framför mej =D

Ha det gott alla <3 så hörs vi när vi hörs =) PoK <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar