måndag 18 mars 2013

Bitterbitch!

... det är jag ikväll..

Gillar inte när folk snackar skit om mej oavsett vem det är eller vad det gäller..
Och bli kalla "försoffad" "förslöad" och "lat" accepterar jag definitivt inte! I synnerhet som jag blivit arbetslös utan egen förskyllan!!

Försök sen få tag i ett jobb i den här jävla skithålan så har ni min situation i ett nötskal..
Och då bli hotad ja just HOTAD med ny rättegång (kan inte kalla det för annat!) gör ju att jag mår SÅÅÅÅÅ jävla mycket bättre..... NOT!!

Spottar och fräser och spyr galla just nu....

 Men ska i alla fall visa upp Annalenas pyttipanna-sjal som är blockad och klar









Sen en liten uppdatering på min egen pytt-sjal..



Nu ska jag nog kolla klart på Medium och sen ta en promis med 4tassade vita monstret innan jag ta alvedon så jag kanske får sova nått inatt...

Fast det vore ju första gången på drygt 1 år det skulle hända i så fall :(

Nattinatt alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar