onsdag 22 maj 2013

Inget för kräsmagade.... Igen.....

En liten uppdatering på mina fötter.. Tar det handarbetsrelaterade imorgon.. Nu lägger jag in bilderna och bara markerar vilket datum det är, och vilken fot...
                                                 
                                                            20130519
Höger



Vänster


Höger framme vid trampdynan

Höger

Vänster

Vänster framme vid trampdynan
                                                 
                                                            20130522
Vänster insida

Vänster framme vid trampdynan
 


Höger framme vid trampdynan






Ja inte en vecka emellan då men skillnad är det i alla fall... Ska smörja och sätta sockar på innan jag lägger mej och hoppas att sprickorna gått ihop lite tills imorgon för då måste jag på affärn och dramaten ska med, så då kan jag inte gå med 2 kryckor...

Hoppas att jag inte har förstört nattsömnen för er nu ;) Nattinatt när ni ska <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar